شرکت برند سازی ادریس تقدیم می کند : 

آیا می دانید امروزه تنها راه موفقیت در کسب و کار برندسازی است؟
آیا می دانید بالاترین ارزش یک برند آن چیزی است که در ذهن و قلب مخاطب قرار دارد نه صرفا سرمایه نقدی برند ؟
آیا می دانید شما در تمام ساعات روز فقط با برند ها زندگی می کنید ؟
آیا می دانید اولین برند جهان "اپل" به تنهایی دارایی معادل ١٠٠ سال فروش نفت ایران را دارد ؟
این ارزش افزوده ها از کجا می آید ؟
بله. تنها در یک کلمه. "برند" و در نهایت در یک جمله باید گفت : " موفق شدن یا نشدن در کسب و کار یعنی برند بودن یا نبودن "
تمام شرکت ها همیشه این سوال را از خود می پرسند که چگونه موفق شویم؟ چگونه به سود بیشتر برسیم ؟ چگونه ارزش سهام شرکت را بالا ببریم ؟ چگونه انتخاب اول مشتری باشیم ؟ و سئوالات بسیار زیاد دیگر، تنها در یک کلمه یعنی "برند" خلاصه می شود.
و اما چگونه ...
باید بگویم که برندسازی کار یک عمر است، نه یک روز و یک ماه و یک سال. باید تمامی زیرساخت های یک رفتار حرفه ای برند را در نظر بگیریم و هویت بصری برند خود را خلق کنیم و وارد بازار شویم. برند فقط یک اسم یا لوگو یا نام تجاری نیست، بلکه برند یک هویت، ادراک، تصویر ذهنی، مفهوم و فرهنگ است. آنچه که امروز در ایران به نام برند شناخته می شود فقط در رنگ و لوگو و نام تجاری خلاصه شده است که این موارد فقط قسمتی از هویت بصری برند است، نه خود برند.
در نهایت برند یک درک ذهنی و احساسی و قلبی درونی است که افراد از یک پدیده دارند و برند توسط مخاطبان تعریف می شود نه مالک یا صاحب برند. به عبارت دیگر برند آن چیزی نیست که شما می گویید هستید، برند چیزی است که مخاطبان شما می گویند.
در آخر شرکت های ایران باید تلاش کنند تا رفتار حرفه ای و به روز داشته باشند و از افراد و شرکت های متخصص در حوزه برندسازی استفاده کنند تا بتوانند در مسیر برند شدن گام بردارند.